søndag 9. september 2012

Høst søndag og reportasje av barnerom

Søndag og familiedag, etter fredagens festligheter var jeg ganske trøtt
i går, gikk å la meg før sola gikk ned nesten. Godt det, og idag var jeg uthvilt
til en ny "helt slappe av dag", Søndag.

Denne søndagsroen er gull verdt, Emil er også  med
på den så etter at vi hadde sett toystory1 tuslet vi på kjøkkenet for å
bake boller. Slik ruske høstvær det har vært hver dag den uken her, 
bilder av hjemmebakst med kakao har dukket opp på instagram eller
facebook og jeg har sittet her å blitt SÅ frista, himla med øyene!!
 - men har ikke hatt tid, ork eller energi til å bake..
Det er jo så masse annet som må gjøres, som å sitte på facebook
å se andre kose seg, eller lese sigrid saken for trettende gang.

men på søndager gjør vi ingenting

Så da kan vi bake boller, se en film eller to
 og orker ikke rydde, for det er mandag igjen i morgen :)



så gøy, visste det snart skulle komme i posten, men var ikke før Silje la det ut på 
superjentene at jeg skjønte at det sikkert allerede lå i postkassa, og det gjorde det!!
Made My Day! Var med sommerfugler i magen jeg rev opp konvolutten og
gjorde et gledes sukk, så gøy! Tusen takk til Therese Nesse som har laget så
fin reportasje av rommet, (enda jeg har vært veldig treig med prosessen)
og skryt til alle i redaksjonen i Barn og Bo som jobber for å
kunne gi ut et så bra blad til alle småbarnsfamilier i Bergen og omegn,
måtte det bare utvide seg og komme til molde også,
- ett eksemplar har ialfall funnet veien !!



der kan bla i hele det fine bladet her

16 kommentarer:

  1. Såå hærlig reportasje Katrine :)
    NYDELIG rom, så skjønner godt de ville lage den!!
    Nyt søndagen videre :) Her har det vært full rulle med å vaske klær og få ting på plass etter en uke med sol i Spania :) Godt å lades opp litt før høsten setter inn for fult :)
    P.S. Nydelig lysefat på stuebordet :)
    Klæm fra Wibeche :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Wibeche :):)

      Ja, nesten nedtur å komme hjem etter syden for det er så mye klesvask og bretting!! Håper sydenturen gikk fint med to små og to store :)

      klem katrine

      Slett
  2. For et fantastisk barnerom! Så heldig gutten deres er:)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det hylleblomsten, ja han her heldig, rommet jeg drømte om som liten :)

      Slett
  3. Så moro med reportasjen da :) Gratulerer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja kjepemorro Jane, hadde aldri trodd at noen vill skrive om rommet til Emil så gøy når det skjer :)

      Slett
  4. Elsker bloggen din!! Like kjekt å lese hver gang det kommer et nytt innlegg :) Kjekt å høre om livet til andre småbarnsforeldre også!
    p.s; Emil har det fineste barnerommet jeg vet om!!

    SvarSlett
    Svar
    1. åååå så kjekt Anne Henrikke, varmer hjertet og sliten mamma :P

      Slett
  5. Grattis med superfin reportasje! Flott blogg du har, legger meg til som følger jeg :) Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og alltid kjekt med nye følgere myke minutter :P

      Slett
  6. Gratulerer med reportasjen! :D Skulle bare mangle, det gutterommet du har til prinsen din er jo bare helt fantastisk nydelig. Inspirert til tusen!!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. hihi, så gøy at noen lar seg inspirere av meg :) ikke til å tro !! takk for fin komentar Gudrun Jona

      Slett
  7. Blogg nå da Katrine!! :) JAJAJA

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)