lørdag 15. september 2012

Nye familiemedlemmer





Syns dere jeg blogger for sjeldent?




Vel det har en, to - flere grunner,

Grunn nummer en er at kameraet mitt er gåent..
Eller, ikke "systemhuset" så det så fint kalles, men
linsa... Den gikk i bakken fra kamerastativet når
jeg skulle skyte et blinksudd av Emil. 

Hade zoom,
hade Autofokus,
hade stabilisator
... :( 

...jo, jeg satt meg faktisk ned å grein...
 For jeg er ikke som folk flest, og kamera med en
god linse er jeg avhengig av. Tar bilder hver
eneste dag. Elsker å stille inn kameraet, og
når den linsa gikk i gulvet første dagen i ferien 
hvor jeg hadde tenkt til å ta tusen ferieminner...

...da kom tårene, sukk..

...men heldigvis finnes reiseforsikring, så
jeg kan nå ønske hele 3 nye objekter velkommen
inn i Canon familien min, det gledes! 
Det blir en fryd å ta bilder igjen
Jeg har et Canon 450D,
vurderer å oppgradere det til et 7D,
men får vente til noen vinner i lotto

Dette er det jeg har bestillt

filter (til 50 mm)
Infrarød selvutløser

itillegg har vi fra før et kamerastativ, men jeg ønsker meg et nytt










Grunn nummer to til at jeg ikke blogger så ofte er TID..
Plan A i høst var å få seg en fulltidsjobb som grafisk designer (det har ikke skjedd)
så derfor gjør jeg plan B som gjør at hverdagene, ukene ikke får noe somhelst
struktur. Her balanserer vi fulltidstudie, deltidsjobb, familietid, oppå
hverandre, for å ikke snakke om hvem gjør hva idag...
Igår holdt vi nesten på å glemme og hente Emil i bhg!!
(...Ja det er sant, men vi fikk henta han 16.05 altså)

,,men jeg syns jeg er flink, enda det ikke er helt optimalt,
derfor syns jeg at jeg kunne kjøpe den puta her:

DEN PUTA *

Jeg har ønsket meg den i 1 1/2 år!! Nå skal den få
komme hit til Pebakken og flytte inn i sofaen for å minne
meg på en viktig ting: "har du lyst, har du lov"

=)

#altfordyrt


8 kommentarer:

  1. Så bra det ordna seg med forsikringen!!
    Når man ført har blitt hektet på foto, mister man jo litt av livet sitt når kamera går i stykker:))

    KUL pute du har kjøpt deg, heldiggrais, den ønskere jeg meg og :))

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, og her er jeg skikkelig hekta :P gleder meg til objektene kommer i hus, og ikke minst putas:))

      ha en fin søndag dere også :)

      Slett
  2. Blogg når du har tid og føler du kan prioritere det du Katrine :) Men selvfølgelig, skulle gjerne hatt innlegg fra deg hver dag for de er så FINE og koselige! Veldig kjipt med kamerauhellet, men lykken ble jo stor når det kom så mye bra ut av det likevel! Det gledes! :) Lurer igrunn litt på hvor du har kjøpt de rammene du har bildene du tar i over sofaen jeg? Kunne tenkt meg noe lignende selv :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Har jo lyst å blogge om alt, men har ei tid... :/ men kommer nok til å bli litt hyppigere med blogginnlegg fremover :)

      Rammene er fra IKEA, billige og tror de koster 79/99,- ca :)

      Slett
  3. Åååååå jeg har også lyst på nye linser til kamera.......
    Bildene som henger over sofaen din er jo magiske!!!

    Jeg kjenner på det samme som deg..... Det er den tiden.....
    Men nå blogger jeg når det passer, og kjører noen lengre planleggings- og utføringstimer i helgene. Så ligger litt klart når ukene kommer. Så kan jeg kun kose meg med andres blogger på kveldstid =)

    Lagt meg til som følger også selvfølgelig =)

    SvarSlett
  4. Likte veldig godt speilet ditt,hvor er det kjøpt?:) veldig fin blogg,mye inspirasjon å hente:)

    SvarSlett
    Svar
    1. det er ifra IKEA og koster bare 625,- om jeg ikke husker helt feil :)

      Slett

  5. من افضل واكبر الشركات المتخصصه نعتبر من الشركات الرائده في الخدمات المنزلية تستخدم افضل واحدث الوسائل والادوات بارخص الاسعار
    شركة مكافحة حشرات بجازان

    شركة عزل اسطح بجازان


    شركة تنظيف كنب بجازان


    شركة تنظيف مكيفات بجازان

    شركة تنظيف مسابح بجازان

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)