onsdag 5. september 2012

Nye rom, nye ting, elsker Pebakken 9






Da begynner sommerens prosjekt å bli ferdig: Garderobe ut/ ned kjelleren.

sko, oppbevaring og div andre ting å ta form, trenger ett strøk
maling til og nytt gulv, så kan jeg begynne å stæsje litt opp med
nye ting, og planter, dette blir bra :) og det skal bli godt å
få vekk litt ting fra leiligheten, for vi begynner snart å vokse ut av den

...snart hus, forhåpentligvis :)

Da drar jeg på jobb på kremmerhuset, ha en fin dag dere <3 p="p">


takk for mange fine kommentarer og mail, varmer hjertet, 
skal svare når jeg har fem minutt til overs ;)

6 kommentarer:

  1. Så fine kassehyller du har, og så mye fint du viser frem. Jeg sier ja takk til både det store bildet, kurven, lampa og skrinene. Åhh som jeg får lyst til å gjøre noe her i gangen også. Ha en fin dag. Håper det går bra i barnehagen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går kjempefint i barnehagen :))!!

      og, ikke for å skryte av megselv, men jeg liker de kassehyllene jeg også, inspirert av ei jeg jobber sammen med :)!!

      Slett
  2. Nydelige kassehyller :) Hvor har du kjøpt dem?? Inspirasjon de lux :) :)
    Wibeche :)

    SvarSlett
    Svar
    1. KJøpt de på kremmerhuset selvfølgelig, de kommer snart inn igjen :)!!

      Slett
    2. Selvfølgelig ;d
      Da skal jeg holde utkikk etter dem :)
      Wibeche :)

      Slett
  3. Hei :) Er kurven fra kremmerhuset også ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)