onsdag 29. februar 2012

kommer...

Onsdag er jo lille lørdag det, fridag med andre ord. Ialfall for oss to. 
Fridagen går jo som regel til litt helgavask slik at den virkelige lørdagen 
kan holdes hellig. Emil hjalp meg med å vaske badet i dag, må si han har 
lært av sin mor. Er vel stort sett slik han ser meg, med en klut, vaske noe... 

Så sist uke fant han ut at han kan selv. Fort bort å henter en våtserviett 
fra benken drar ut en og vasker litt på tv benken. Så går han å henter 
en ny våtserviett og vasker litt på stolen. Så henter han en ny en å vasker 
bilen sin. Det ligger våtservietter overalt!! Siden dette er hans nye greie 
synes jeg fortsatt at det er litt morro, så jeg lar han jo holde på med 
ny hobbyen sin. 

Idag fikk han jo bli med å vaske badet, dom som jeg er vasket jeg jo doen 
med dokost! den enste uoppdagete tingen for Emil på badet. Så øynene hans 
lyse opp i det han så at det gikk an å dra noe opp fra den tingen i hjørnet. 
Huffa meg. Nå må jeg virkelig begynne å lukke den baderomsdøra. Syns det 
er ille nok å finne han inne der støtt og stadig med dopapir i munnen 
og sminken min nedi do... om han skal begynne med den grisete dokosten 
tror jeg at jeg dør!!

Siden badet for engangskyld er strøkent skal jeg ta litt bilder i morgen. 

vi blogges!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)