onsdag 4. januar 2012

nyttårsbordet

Bedre sent enn aldri, vi feiret ikke nyttårsaften her hjemme men sammen med et vennepar som har en gutt som er like gammel som Emil. Hadde en veldig rolig feiring med kjempegod middag og raketter  hjemmeifra. Godt å bare kunne ta det med ro og kose oss på nyttårsaften når man har slike søte små...

...Alikavel måtte jeg pynte nyttårsbord her hjemme og jo det er tatt i bruk, så vi har fått spist en bedre middag på det her også. Til nyttårs er jeg vel tradisjonell og det går i hvitt og sølv. Syns det er lekkert sammen. Symboliserer jo en ny start på et nytt år med blanke ark det hvite.

Fikk kjempefine serviett ringer med snøkrystaller til jul. Elsker de. Fikk jo brukt de nå. Bordpynten er utklipte bjørkeflak i hjerter og stjerner ifra blomsternutikken, så pakket jeg også inn noen små pepperkake stjerner i alluminiumsfolie.



4 kommentarer:

  1. Rett og slett nydelig og helt etter min smak ;)
    Godt nyttår til deg og dine også.
    Gleder meg til å følge deg videre i 2012!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Kjempeflott bord:)
    Og for noen nydelige serviettetringer, de falt jeg virkelig for!
    Godt nyttår til deg og dine :)

    Gina

    SvarSlett
  3. <3 søte dere, takk for at dere gir så koselige tilbakemeldinger :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)