søndag 1. januar 2012

Høydepunkt i 2011
















14 kommentarer:

  1. Fantastisk fin blogg du har. Har lagt deg til bloglovin, og gleder meg til å følge deg videre. Du er virkelig kreativ og flink. Godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Rakk for det Therese, varmer <3 å høre slik

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder :)
    Gleder meg til å se hva som skjer hos deg i 2012. Her påregnes det en del oppsussing dette året og sparing til nye møbler om alt går rett etter planen :)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk flott innlegg!! Du har alltid så bra lay-out derfor er får man delikat-følelsen av å lese bloggen din!

    Så flink du er å arkivere (bilder-historier) barndommen til Emil, og de små detaljene!

    Kan du lage rom-for-rom innlegg fra badet deres også?? Eller ihvertfall bilder detalj bilder av gjenstander på badet :)

    SvarSlett
  5. gleder meg til å se hva 2012 bringer for meg og mine her også Rita,

    - lykke til med oppusingen, kommer til å bli godt når dere er ferdige :)

    SvarSlett
  6. Takk for det vigdis, svarte foresten hvilken font jeg bruker: FFF Tusj, står hvor du finner den på bambi på isen innlegget :)

    SvarSlett
  7. Anne Henrikke: - Ja føler jeg legger mer og mer vekt på layout, ser på det som en fin mulighet til å få et utrykk og øve meg på skoleoppgaver i photoshop samtidig som jeg får gjøre noe jeg liker :) vinn vinn!

    - bli nok snart rom-for-rom med badet vårt,får snart den etterlengta tørketrommelen så da skal jeg ordne med benk over, hyller og dill, må utnytte plassen når badet er ca 4 kvm best mulig

    SvarSlett
  8. For noen vakre bilder og minner, og ikke minst så gøy at man dokumenterer tiden ved bruk av bilder:) Jeg fikk desverre feil med speireflekskameraet mitt nå RETT FØR JUL!!! er det mulig.. uff:/ ønsker deg og dine et strålende 2012:)

    SvarSlett
  9. Takk for det silje <3 og bilder er så fint å ha for å minnes fine øyeblikk!

    føler med deg om at sepilrefleksen skulle klikke nå før jul, veldig kjedelig, mitt klikka i september, men tok heldigvis bare 10 dager før jeg fikk det igjen :)

    - du må ha et fantastisk 2012 du også

    SvarSlett
  10. så fine bilder og minner, fint å se glimt fra resten av 2011 da jeg bare har fulgt bloggen din et par uker, men skal titte ofte innom nå i 2012

    godt nyttår

    SvarSlett
  11. Herlig oppsummering og fantastisk flotte bilder! Jeg er en ganske ny følger men gleder meg til å se hva som skjer her inne i 2012:)
    Godt nytt år!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Alltid kjekt at stadig flere oppdager bloggen min, skal
    Nok få til mye spennende her fremover, har så mange små prosjekt planlagt :)

    Godt nyttår til dere også Kristin og anonym

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)