torsdag 15. september 2011

Barnerommet


Barnerommet til Emil begynner å bli ferdig, og jeg som hadde gledet meg sånn til å dele litt bilder med dere lesere idag og lage langt fint innlegg om hva vi har gjort osv... men nei da - er 98% sengeliggende,
bare det at jeg blogger nå i helveis feber fantasi er bare fordi jeg ikke lengere klarer å ligge i fosterstilling under dyna å vente på at ny omgang med smerte stillende skal kicke inn. Syns det er så typisk at sånn skal skje den dagen jeg har "fri" og planer om å sy nye liftgardiner og dynetrekk til Emil, lage god middag og kose oss så skal jeg bli dårlig. Det slår aldri feil.... :´( domme kroppen min!

snakkes når jeg bli bedre ! :)



4 kommentarer:

  1. Rommet hans er helt utrolig nydelig!!
    *Good job* ;) Han kommer til å kose seg max der.!
    Gleder meg selv til jeg kan begynne å innrede for mine gullunger.. Flytter til neste sommer, så her får jeg mange ideer av deg:) (Skal ikke herme, lover;)

    SvarSlett
  2. lov til å "herme" så masse man vil, man hermer jo ikke man blir inspirert av andre :P!!!

    Morsomt å innrede og se at det blir akkurat slik som man vil selv <3 hvordan går det med lille i magen?

    SvarSlett
  3. Hehe.. Vel, du inspirerer meg veldig hvertfall! :D typen får litt fnatt når jeg forteller om det dere gjør av oppussing og hvordan det ser ut hjemme hos dere.. hehe.. Gleder meg til vi flytter til nytt sted og jeg kan begynne fra scratsh<3

    Lille i magen har det bare bra! Er så aktiv som det går an å få blitt.. Ikke lenge igjen til vi får treffe henne! Termin 12.11 :D

    Hadde babyshower her på søndag, og det var innmarig koselig! Fikk så masse fint:) Hun mangler ingenting, og det samme var det med sønnen min også. Fikk arvet mye etter lillebroren min, og nå har jeg fått arvet mye etter lillesøsteren min. hehe.. Alt ser jo ut som nytt; fått spart mye på det! :D

    Ser du er syk også, så du må ha masse god bedring da!! Innmarig kjedelig å være dårlig når man har 1000 ting man gjerne skulle fått gjort! Vet akkurat hvordan det er:/ Ha en god helg da ;)

    SvarSlett
  4. ja, ikke lenge igjen da :) bare et par tre uker :)!!!!

    ja de minste babyklærne blir jo nesten ubrukte som brukt,, man får jo bare tatt de på noen ganger før de har vokst ut av de og da er det greit å arve ja :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)