tirsdag 15. mars 2011

Prinsen sover


Lille prinsen min sover fortsatt, og godt er det for da kan jeg stå opp oå få ordnet ting jeg skal. Tenkte jeg skulle sette inn bilde av min sovende Prins i fine skiltet jeg fikk med Erika og Preben. Så etter at jeg har blogget skal jeg dra frem speilrefleksen og bruke lang tid på å stille det inn slik at bildene blir ekstra fine.

Emil sover jo godt når han først sover han. Våkner ikke av at jeg støvsuger eller hører på musikk, men stryker jeg han over kinnet eller gir han en nuss rykker han til. Får vel bare nyte at han sover, skal sette meg ned å begynne og planlegge dåpen. Invitasjoner, bordkort, bordpynt,mat, blomster og kaker. Nei dette blir stas. Med en gang jeg setter meg ned for å gjøre noe jeg virkelig har lyst til våkner han vel, så kanskje jeg bare skal fortsette å tørke støv av alle lysestakene (men jeg skal jo bruke disse lysestakene i dåpen, så litt dåps relatert er det)

Takkekort innlegget kommer sikkert i morgen, tar litt tid å skrive det + at jeg må ta illustrasjons bilder og finne linker osv :P men det kommer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)