tirsdag 29. mars 2011

Merke kleshengerne


I dag hadde jeg jo egentlig laget lange lister over alt jeg skulle rekke å gjøre og helt til slutt etter alt husarbeidet skulle jeg sette meg ned å merke barne kleshengerne. Det ble vel til at jeg skippa alt husarbeidet og hoppet rett til "fun to do" listen... Fikk jo et kreativt innfall for en stund siden å gikk til innkjøp av søte små kleshengere fra Åhléns og "Rub On" bokstaver. Har jo bare blitt med innkjøpet og idén siden jeg tenker at jeg ikke har tid... men tid har jeg jo til alt annet, det handler jo faktisk bare om prioritering. 

Kan ikke akkurat si at dette tok så lang tid, brukte 15 minutt på 8 hengere...
med masse morsomme merker som:
*
 "supporter" til MFK drakta til Emil
"Selskaps Klær" - den skal bunaden henge på
*
så skrev jeg mye annet, om jeg bestemmer meg for å skifte ut bokstavene er det jo bare å skrape de av med negelen, går nesten like lett av som på :) men det sitter godt. Våre kleshengere er i mørkt tre, men de har jeg tenkt å spraye hvite snart (skal ikke bruke "jeg-har-ikke-tid" unskyldningen...) men da skal jeg også merke mine med "Dress to Impress" "Den lille sorte" "sommerkjolen" og sånn... må nok kjøpe flere Rub On bokstaver på Bok og Media til 36,-. 

Så dette var et lite tips fra meg til deg :)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)