fredag 25. mars 2011

Hverdagslykke


Hverdagslykke. Hverdagslykke kan være så mye forskjellig. Jeg kunne sikkert ha ramset lister opp og ned over hva som kan gjøre meg lykkelig. De listene hadde vel egentlig ikke gjort meg noe klokere uansett. En dag kan hverdgaslykke være å dra på kafé med en god venninne hvor vi kan snakke om alt mellom himmel og jord..En anen dag er hverdagslykke å ligge i senga og lese bok hele dagen.(...ja, av og til leser til-og-med jeg bøker...) Uansett er ikke hverdagslykke noe som kan defineres, for det forandrer seg jo hele tiden. For meg er det viktig å få gjort ting istedet for og bare sitte å tenke på at jeg skal gjøre det. Idag har vært en god dag for meg, men om jeg skulle ha gjort det samme i morgen ville det ikke blitt den samme gode dagen jeg har hatt i dag. Har fått gjort masse, så i morgen skal jeg og Emil ligge å slappe av under dyna å høre på ruskeværet ute helt til vi bare MÅ stå opp. Vi får se hva morgendagen bringer, og hvis vi ikke finner oppskriften på lykke i morgen har jeg vært så heldig å fått oppskriften med Annicken og Terese fint innramet, søte, snille, kom med gave til meg idag:


Den innrammtet "oppskriften" er fra Kremmerhuset, selvfølgelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)