fredag 24. desember 2010

BABYSHOWER


I går hadde jeg babyshower, hvordan invitasjonene ser ut kan se her. Fikk så mye
fint til lillegullet, ble så glad - føles jo nesten ut som det er jeg som får det. Hehe,
heldigvis Julaften i dag da og da får jeg nok mange pakkar jeg og. Var koselig å treffe
alle venninne mine som har kommet hjem til jul, blir ofte vanskelig å få tid til å treffe alle
i jula siden det er selskap, middager og noe som skjer hele tiden - derfor er det godt å se
de når jeg kan. Vi spiste salat og kaker og snakket - hadde ingen leker - så ikke helt vitsen
med det, ble liksom litt for über amerikansk. Men jeg pyntet og bakte og bakte i lyseblått

Lagde pikekyss / margens i lyseblått og dyppet de i dronningsjokolade


Hadde kun blått godteri - sto fremme i coctail glass


Lagde Gulerot Kake og dekket den med marsmallowsfoundant

Skikkelig Prinse kake


Amerikanske sjokolade muffins - pyntet de med små blå pikekysss


Nå har jeg faktsik vasket alle babyklærne :D!


Måtte jo det - siden jeg skulle ha bleiekake


Først rullet jeg to pakker med bleie (96 stk - 3-6 kg bleier)
Festet de med gummistrikk og tårnet de opp på et stort fat
fant mange instruksjons videoer på you tube - anbefales -


Slik ble den tilslutt, med prinse krone øverst og vaskekluter


Pyntet den midterste med E - bamse, smokk og sokker




Den nederste delen med en stor lyseblå silke sløyfe


Hadde også albumet med alle ultralyd og gravid bildene liggende fremme


Så fikk jeg verdens fineste dress fra Carina - den er fra disney store london
- lykke -


med mamman til Carina fikk jeg pels lue - så søt!


Karoline har strikka lappeteppe i lysbått og glitter tråd som jeg skal
ha i vogna, passet akkurat - var kjempefin - blir så glad for sånt!


Så fikk gullet endelig en bamse - og Ingri og Gunhild traff midt på blinken
en ekte lurve bamse - tror han skal hete lulle


Så fikk jeg bodyen jeg har ønsket meg fra Name it med Ann Elin
- mammas lille handyman!


Fikk den morsomme reinsdyr drakta fra Kristina


Enda en sparkebukse i strl 50 med Randi fra Claires - det er jo ynglings
babymerket mitt - alt er så fint derfra og så fin babyblå farge


Så fikk han Stelleprodukter fra Marianne - og det var bra for jeg har ikke
kjøpt noen stellprodukter og disse var så fine i blå :)!


Var et velykket babyshower med andre ord

4 kommentarer:

  1. Åååh så kreativ du er! Invitasjonene var superfin!

    SvarSlett
  2. Er det vanlig å invitere til babyshower selv ?? Trodde det var noe venner skulle sette istand - som en overraskelse ??

    SvarSlett
  3. like vanlig å invitere selv som at venner ordner det til deg :)

    men jeg fikk jo hjelp av venner også- er vel bare at jeg elsker å ordne til slike ting :)

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så utrolig fint det var :)
    Jeg bare lurer på hvor du kan kjøpe helt hvite bleier ? :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)