tirsdag 14. desember 2010

Den blå timen


Synes det er fint nå når det snør, det er nesten det fineste jeg vet om!
I dag fikk jeg sove helt til kl 06.00 det vil si nesten 5 timer!!! Ja det er
nesten helt utrolig, forhåpentligvis klarer jeg å være oppegående hele
dagen i dag hvis jeg er heldig - det begynner nemmelig å ta litt på det å
være 36 + 2 med bare fire uker igjen til termin i dag, tiden går fortsatt
ikke fort, men så er det ikke så himla lenge igjen heller, går å fantaserer
om en oppgående rygg og et fleksibelt bekken - fordi nå er det nesten
u-utholdelig hvor vondt det skal gjøre 24/7 - ødelegger alle planene mine
om ting som skal gjøres før jul og før gullet kommer, har rett å slett ikke
overskudd til noe nesten, er det noe som skal gjøres bør det gjøres med
en gang jeg står opp - hvor jeg fortsatt har litt overskudd og i dag ble
jeg endelig ferdig med :

BABY SHOWER INVITASJONENE


Slik ser de ut, skal sende de ut i lyseblå konvolutter sammen med en
blå klubbe og litt konfetti! håper de som er invitert blir glade !



Lagde først en bleie i brun kartong og pyntet den med to knapper


Inni bleien ligger selve invitasjonen, jeg synes jo at lyseblått
passer så godt med brunt, derfor ble det de 2 fargene på invitasjonen
- skal beholde fargene når jeg skal pynte bordene til baby showeret


Slik ser den ut inni :)

Så nå skal jeg bare sende de ut til de aller nermeste, hadde tenkt til å
invitere mange, men tror ikke jeg orker det siden jeg da er 37 + 5,
fødeklar, og i den retningen formen tar vet jeg faktisk ikke om jeg
blir 100 sengeliggnede, nå er jeg sånn 50% sengeliggende.... så derfor
har jeg bare invitert de nermeste som jeg bruker å være sammen med.

Får bare være litt streng med meg selv så jeg ikke starter noe fødsel
på lillejulaften - vet jo hvordan det bruker å være når jeg skal ha selskap
hehe - alt skal være perfekt = stress

8 fullgåtte måneder
ja det er jeg visst nå, var det allerede på torsdag men da ble det ikke noe innlegg,
har laget en liten sparkevideo til, siden dere likte så godt den forgje, tenkte jeg
måtte dokumentere de skikkelige sparkene før det er for sent - begynner å bli så
trangt inni der at det ikke er så mange spark lengere mer vending og vriing.

...stakkars Emil som må ligge inni der å skvises, virker som han vil ut siden han
sparker fra i ribbeina og stanger hodet i skambeinet - kjennes bare kjempe herligt
ut - spesielt hvis jeg er ut blandt folk.. Så er ikke web cam så bra uten lys så
dere ser faktisk bare side sparkene enda han sparker mye fram på magen også,
....så er musikken kanskje litt over the top.. hehe!


1 kommentar:

  1. Otroligt fina invitationer! Sitter precis och leter inspiration till invitationer för dåp och här tror jag jag fant lite =) Så duktig du är! Kram Anna

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)