lørdag 9. oktober 2010

Bra det er mange speil på jobb





- for jeg har gått å sett på gravidmagen min i hele dag på
jobb, herregud hva den bare har poppet siste uken! jeg
mener det er ikke lenge siden den vare helt flat og nå
ser jeg jo gravid ut! endelig! :) så jeg har gått å sett på
meg selv ved hver mulighet jeg har hatt! å så koselig!


Inni der ligger han å koser seg!


Der er han og!


Tittei! inni speilfatet også! å så arti!




nei siden lillegullet endelig har skjønt at han skal vokse utover
magen og ikke baki ryggen, syns jeg at han fortjente en liten
premie i helga da. Var derfor å kjøpte Madrass til han (40x90)
men vugga er jo 43 x 85 så jeg måtte dra frem saksa og klippe litt,
gikk engentlig bra for hvis jeg skulle "spesialbestilt" hadde den kosta
899, så der sparte vi 500 kr på å klippe den selv..



Kjøpte også overmadrass i ULL får jo
vinterbarn og det blir ganske kaldt inne på soverommet i løpet av
natta når minusgradene synker nedover målstokken.



Så har han
endelig fått vognpose/kjørepose i dun fra

Odenwalder, var på
tilbud på Barnas hus denne uka. Jeg har lenge tenkt på


kjøpe
voksi, men det blir for stort i lille dreamy bagen så jeg kjøpte
mini posen, den passer perfekt oppi og er 1200 kr billigere, vi
får heller se an behovet for vognpose neste år. Mamma har jo en
voksi pose i skinn fra når vi var små. I skinn! det er ialfall dyrt hvis
jeg skulle kjøpt en i dag. Men jo kjempe glad for å kunne stryke
mere ting fra utstyr listen. Nå blir neste bilsete, så vogn!


4 kommentarer:

  1. NYDELIG, dødsartig å se forskjellen på magen no enn for ei lita stund sia!! Ingen som kan si at du ikke ser gravid ut lenger hvertfall, kan tenke me at d e deilig for d å slippe d :D

    SvarSlett
  2. hihih ja :) kjempe herlig! vil jo vise t verden at i e gravid i og :D

    SvarSlett
  3. d skjønne i godt! du e jo super fin som gravid, hooot mama :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)