onsdag 29. september 2010

jeg lever og jeg gleder meg til snø!


Snart kommer vintern, snart kommer den kalde fine tia!
Det er faktisk herlig å glede seg til noe, og jeg gleder meg
til det blir hakke kaldere så jeg faktisk kan gå i herlige
uggs uten å se dom ut, hive på meg dun jakka uten å svette
ihjel, kle på Tika den fine kåpa og få et takknemmelig
hig five fra labben hennes etterpå, før vi går tur oppå
knitrene kram snø. Jeg gleder meg til det blir mørkere
fordi da er det enda mer koselig å tenne lys, sitte foran
peisen med en stor kopp kakao med masse krem.

Men grunnen til at jeg gleder meg mest er fordi at når
snøen kommer for fullt er det ikke lenge igjen til jeg
bli mamma. Ikke lenge igjen til jeg skal kose meg med
gullet mitt, se han, klemme han og oppleve han. Tenk
nå er det bare knappe 15 uker igjen, og tiden går fort!

Skalprøve å nyte høsten til det fulle, komme meg mer
ut og sitte mindre på datan. Synes det er masse mer kos
å gå en kveldstur hånd i hånd med kristian og se en
overlykkelig Tika prøve å fange fugler høyt oppe i trærne.

høst er også en kald fin tid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)