onsdag 20. oktober 2010

Jobber med Grafisk Design




her endelig fått en morsom oppgave igjen, vi skal lage
3D invitasjon til et event. OG vi har fått ganske frie tøyler
noe jeg liker, pluss at det er mye montering og høy IQ som
skal til for å få det slik som jeg vil, så jeg må jo bruke hodet
endel og. Nei denne oppgaven skal jeg kose meg med. hihi!


Så gikk det fort fra herlig høst til kald vinter i natt, la
heldigvis om til vinterdekk i går kveld siden jeg skulle
opp kl 04.00 å kjøre til Trondheim, gjett om det snødde
mye da!!! og det var ikke måka så jeg kjørte i 60 helt til
Sunndalen hvor de faktisk hadde hørt om veisalting!

Var koselig å se de første snøfnuggene falle i går, men
jeg fikk en liten reality check når jeg sto i svart natta
og skrapet is av bilvinduet med en stekespade i natt
bukse... så det var slik det var ja.... Men så lenge bilen
står parkert er det fortsatt super koselig med snø!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)