onsdag 25. august 2010

Jobb, skole og tilbake igjen


(tidenes mest usaklige bilde...)

men jeg vurderer å bytte tilbake til Rosa på stua i morgen,
bare fordi jeg begynner å bli lei av hvitt og beige. Anyways...

Så i dag var første skoledag...men jeg var ikke der, kjempe kipt
å gå glipp av den første timen men konkluderte med at jeg ikke
orket å kjøre tur/retur Trondheim med bekkensmerter bare for
en time med informasjon, men jeg angrer litt nå da fordi jeg
gleder meg sånn til å se alle i klassen igjen å begynne på nye
prosjekt.

Siden jeg ikke dro på skolen dro jeg på svangerskapssvømming
i varme bassenget på bris med fysioterapeaut istedet.
Noe som egentlig var kjempe herlig siden hele høyre siden har
vært litt løs/vond/slem siden jeg sparket en tong eske med
liftgardiner bortover golvet på jobb, men nå er den nesten go
som ny igjen + at jeg fikk min ukentlige dose med gravid
snakk og alle lurer på hvor det blir av den magen min....
den ser jo fortsatt sånn ut:

Og bare til informasjon så veier lillegulle nå 325 gram, er 25 cm
lang, og resten veier:


- morkake: 170 gram
- fostervann: 350 gram
- livmor: 320 gram
- økning i brystvev: 270 gram
- økt blodvolum: 600 gram
- veskeansamling: 500 gram
- ekstra fettvev: 1580 gram


= +4,2 kg - hvor blir det av de?


Husker jeg tenkte at når jeg skulle tilbake på skolen
kom jeg til å være: ikke stor, men ialfall se gravid ut
men nei her er jeg i uke 20 + 3 og fortsatt flat som en
pannekake... tenk at jeg klager over at magen er flat!
Bra dere får det skriftlig her, for jeg kommer sikkert
til å klage når den ikke blir like flat igjen om 5 mnd...

Har lyst opp til Trondheim NÅ! bra dere også får dette
skriftlig for gudene må vite hvor lei jeg blir av å kjøre
den strekninga, heldigvis går det fort når jeg hører på p3

keep on smiling!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)