søndag 13. mai 2012

søndag

God kveld i stua!!

Her i pebakken har vi hatt en fin helg, både vært ute på tur, hatt besøk, gjort
hagearbeid og ryddet uteboda. Dro på butikken igår ikveld for å kjøpe litt snack 
(les: potegull, smågodt, cola) men endte opp  med å kjøpe Toro 1-2-3 knekkebrød,
føler meg rett så sunn her jeg sitter å knasprer. Enda det er 1-2-3
 er det jo like masse hjemmelaget. Gir jo en hjemmekoselig søndags følelse å
ha noe fra ovnen etter en lang dag ute. Så nå er lysene tent på stua og armkroken
til samboern klar, nå skal vi se MadMen på VOX,

-Ja, av og til er idyllen hjemme på topp.

vi bare ignorerer alt rotet rundt ;)

4 kommentarer:

  1. Det så virkelig jammy ut og!! Flink du er! Jeg har snart spist opp en hel potetgullpose alene her... FLink jeg og :-p

    SvarSlett
    Svar
    1. ja da er du også flink, e rikke ofte det blir sunne alternativ her, derfor jeg er ekstra fornøyd når jeg klarer det :)

      Slett
  2. Hei! Så glad jeg fant den fine bloggen din på Kremmerhusbloggen :) Legger meg til som følger her hos deg og gleder meg til å se mer til deg fremover!
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away gående nå hvis du vil delta? ;)
    Ønsker deg en fin mandag videre og en god uke.
    Klem Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. å takk for det, alltid koselig med nye følgere :)

      giveaway sier vi ikke nei til, skal ta turen innom :D

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)