mandag 14. mai 2012

Forandring Fryder

herlig mandags morgen, jeg har "fri" eller jeg tar meg fri, det er bare å
gi opp å konsentrere seg om skolearbeid så lenge jeg må passe på
Emil og han er våken. Han blir faktisk sint om jeg sitter på macen og
jobber, står å sutrer og maser, noe som ikke er morsomt for mamman som
så inderlig skulle ha gjort unna noen oppgaver og ikke morsomt for
sønnen som så gjerne skulle hatt oppmerksomhet.

-så da tar vi fri da

...men jeg har lov til å gjøre litt arbeid, nemmelig husarbeid, da er
Emil flink til å hjelpe til. Speseilt støvsugern er en stor fascinasjon,
han synes den er tøff så når jeg tar frem den kan han sitte lenge å
mekke på den, trykke på knapper og trille den rundt. Greit det
så får jeg rydda litt. Nå er alt rydda og vaska og
Emil sover godt etter alt arbeidet.

Jeg har tatt meg en kaffekopp og koser meg her i blogglandia.

Tenkte å vise frem bilder av lysfatet jeg pynta isted i blått,
herlig fagre, fare for at det blir blå puter i sofaen de neste
dagene nå. Forandring fryder! vi har også flytta om på spisestua
slik at den står vendt på tvers og ikke utover. Liker det jeg,
spendt på hva samboern sier når han kommer hjem.. :)

-ha en fin mandag, ikke lenge til fri igjen for dere som jobber :)!




8 kommentarer:

  1. Så gøy at Kremmerhusbloggen viser bilder av Emils rom :)
    Rett og slett nydelig rom :)
    8. mai kom tvillingene til verden, 5 uker for tidlig. Nå venter de koselige bamsene de fikk hos deg på rommet :)
    Klem fra Wibeche :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åååå GRATULERER SÅ MYE!!!

      -har ventet i spenning her på når de kommer, håper alt står bra til med alle mann, regener med det siden dere allerede har fått kommet dere hjem :)

      det blir nok en kjempefin sommer for dere <3

      Stor klem

      Slett
  2. Så deilig med blått - er den nye "må ha fargen" her hos meg :) Vet ikke om det det faktum at vi venter en gutt om kort tid eller om det er trender som påvirker for øyeblikket :) Blått er ihvertfall hot! :)

    Birte

    SvarSlett
    Svar
    1. blått er HOT ja :)!!

      -tror det er en trend, men babyblått er alltid fint uansett, herlig farge som passer til mye :)!!

      Slett
  3. Koselig med kvister på spisebordet, kanskje jeg må ta inn noen fra kirsebærtreet.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, jeg tok fra plommetreet nå, men ser morelletreet vårt er i full blomst så kanskje det blir det neste uke :) fordelen med å ha hage

      - kvister gjør seg så fint, spesielt nå i Mai :)

      Slett
  4. Gøy med litt forandring ;) Nydelig blåfarge på de flaskene.

    Ha en fin kveld videre.
    klem Jane

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, en herlig blåfarge på flaskene, de er så fine :)!!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)