onsdag 28. desember 2011

Bambi på isen - nyttårs pynting

Ja da er mitt tredje og siste juletre oppe, og alt som heter grannåler er ute av hus. Deilig. Herregud hva det røyser!! uansett hvor mye jeg vannet hjalp det ikke stort. Slik som her i blogglandia kan jeg jo ikke vente med å kaste ut jula. Så nå har jeg en mild overgang, alt rødt er blitt flyttet og nå er det den hvite/sølv julen som står igjen til nyttårsaften. La frem et speil fra perfeckt home oppå lillebordet, synes det ser ut som is og selvfølgelig måtte jo bambi få stå på isen sammen med mitt lille juletre, litt lys og noen tilfeldige (høhø, tilfeldige ja...) julekuler/snøballer som ligger strødd. Kommer ikke på hva denn kvisten heter men jeg har klart å fått tak i en jeg også, de har de på Hakebø blomster ialfall.

Nok om mitt nye lysfat. Her feirer vi fortsatt romjul og idag er vår første fridag hvor vi bare skal være hjemme vi tre å slappe av. Føler igrunn at julen blir et helt stort famileselskap hvor vi blir dratt fra det en til den andre familien, i alle retninger for å rekke alt. Man blir litt sliten av slik og rekker ikke helt å sette pris på hvor heldige vi her som har to fine familier. I tilegg kommer alle vennene våre som også har kommet hjem til jul som vil treffe oss. Så julen går i ett. Heldigvis skal vi ikke noe spesielt idag, ialfall ikke tenkte på noen andre enn oss selv for første gang på over en uke. Tror det er viktig. Må si jeg ser frem til den dagen vi har eget hus og alle, om de vil, kan komme hjem til oss. Hvor vi faktisk kan være hjemme hele julen å gå i nattklær uten å stresse med å rekke det en eller det andre. Man blir fort sliten av slik. Uansett så har vi hatt en kjempe kjempe fin romjul med mye god mat, wordfeud og familie. Heldige oss, og heldige Emil som får så masse god oppmerksomhet. 






8 kommentarer:

  1. Så koselig nyttårspynt;)
    Søtt med den lille bambien på isen ♥

    Ha fortsatt fine juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. det skal jeg ha :) du også Line :)

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig :)!!!!!

    SvarSlett
  4. Fantastisk elegant og chic for form julepynt med bambie på isen kombinert med sølvkuler & naturgrener.

    Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver!! At det skal bli godt å få bort all julepynten, samt at det er mye farting med barnet i julen - så det blir kjekt med en hverdag i sitt eget hjem.

    God nyttår til deg!!

    SvarSlett
  5. Hei :-) Fant bloggen din gjennom Kayso. Og jeg ble følger jeg også. Kjempefin blogg!!
    Jeg bare lurer på hva den skriften du har loddrett på det første bildet heter? Den er så fin!

    SvarSlett
  6. Takk for det anne henrikke, morsomt å lage et eget lite ventyrland i en krok :)


    - nå skal jeg også snart få ut jula for godt:)

    SvarSlett
  7. Hei vigdis, den loddrette skriften er ifra www.dafont.com og heter FFF TUSJ du finner den under various kategorien

    -kjempefin font ja :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)