tirsdag 19. juli 2011

blir så sliten...


Blir så sliten av alt... trodde at dette året skulle jeg ha masse tid til overs, men jeg føler at det er noe som skjer non stop. Jeg får aldri tid til å sette meg ned og ikke gjøre noe. Det er alltid noe som skal gjøres, det er alltid noe som skjer, det er alltid noen her. Nå vil jeg mest av alt bare pakke kofferten, ta med meg Emil og Kristian vekk fra alt mas fra verden rundt. For det er faktisk slitsomt å aldri få være bare oss tre.

Mamma har sagt til meg et par ganger at det er bare å si "nei" hvis jeg heller vil være alene en kveld enn å ha besøk eller dra på besøk... men jeg er så utrolig glad i alle vennene mine og når de først spør må jeg bare si ja fordi det er jo kjekkere å møtest enn og ikke møtest. Jeg er ganske sikker på at når jeg ikke er helt tilstede fordi jeg er så sliten av alle som er her, så klarer jeg ikke helt å ha den gleden over og ha alle de søte folkene rundt meg.. for enda så mye jeg setter pris på at de er her blir det rett å slett for mye når det er fra morgen til kveld - non stop.. Lengter etter en dag uten noen, bare jeg, Emil og Kristian - håper vi kan få en slik dag snart, det trenger jeg slik at jeg faktisk ikke blir lei av å være meg <3

håper dere skjønner hva jeg mener nå, er så glad i dere alle sammen, men av å til blir det for mye av det gode <3

klem Katrine


2 kommentarer:

  1. Kjære Katrine.. lag deres egen oase innimellom, planlegg en dag eller en hel helg, minst en gang i mnd.. tro meg - dette fungerer. Helgen er satt.. ingen andre planer kan puttes inn. Det er du, din kjære & deres Emil <3
    Slå av mobil & apple om det behøvs.. det er fantastisk.. stille og fantastisk. Og så gjør dere det dere har mest lyst til bare dere tre sammen. Ta grep, forholdet har så godt av det, og det har også relasjonene til herlige venner og familien rundt!!
    Victoria

    SvarSlett
  2. Så klart at alle som er glad i dere forstår dette, husk at for at de skal få gleden av å være sammens med dere så må dere ta vare på dere selv, ellers så sier det til slutt stopp av seg selv. Man føler seg ofte "slem" hvis man sier nei. Man bør sette seg selv først i rekken for å klare å gi omsorg og kjærlighet til andre, lykke til:)

    Hilsen en 3 barns mor :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)