torsdag 19. mai 2011

barnerom

Kili baby seng 5399, madrass 1199

Dette er sengen jeg så innmari lyst til å bestille til Emil sitt rom. Jeg har gått å siklet på denne sengen i sikkert to år - ja fra før jeg ble gravid. Den er så fin, så klassisk, så sjarmernde - så perfekt. Enda den er til Emil, så er det vel den som står øverst på min ønskeliste akkurat nå. Jeg har jo en chanel-veske sparkonto som jeg når har spinket å spart på i 4 år, vurderer å bruke de pengene på denne senga. Er vel noe som skjer når du får barn. Før så ville jeg ha designer veske nå vil jeg ha designer baby seng. Shit happens. Den veska er uansett mange års sparing unna, eller er raskt svipp med kredittkortet (nei fy, fy!)

Et annet stort ønske jeg har til rommet til Emil er denne borgen fra smallroom. Den er heller ikke billig :(
lurer igrunn på hva den vil bli kostende med toll, frakt og avigifter til norge... Jeg blir nesten deprimert, for Emil (jeg) har så lyst på den. Så jeg sende mail til smallroom om bare for å forhøre meg om hvor dyrt det muligens blir, og lovet meg selv om det blir over 7000 nok, så er den for dyr. Grin! Men kanskje vi bare skal kjøre oss en tur til sverige i sommer å hente den istedet :) Vil jo på harry tur jeg og!


Jeg gleder meg mest til å ordne barnerommet jeg :)



3 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Kjempefin seng :))

    Så skjønn Emil er da, han vokser fort altså, å så sterk!! skjønner du er superstolt mams!

    Godt å se at Tika og Emil går fint ilag da, det er nemlig en av mins største skrekker at den dagen jeg får barn så vil ikke Keegan godta babisen, men regner ikke mer det blir noe problem da han er veldig glad i barn og tilpasser seg fort nye situasjoner! :)

    Kjøkkenet deres er kjempeflott også, herlig med bokser osv til oppbevaring, har selv disse boksene fra Kremmerhuset + førstehjelpskrinet ;)

    Ønsker deg og dine en god helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Vi har kilisenga til datra vår. Angrer ikke ett sekund på at vi investerte i den! Jeg argumenterte med at den kan jo brukes i mange år framover, så da blir det ikke så dyrt sånn i lengden. ;) hihi

    SvarSlett
  3. Det er det jeg og skal bruke som argument :) det er verdens fineste seng i mine øyne, gleder meg til ferie pengene kommer inn på konto og jeg kan få bestillt senga :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)