tirsdag 8. mars 2011

Nytt i lille skapet


Denne outfit shoppingen til Emil har ikke gidd seg enda og antrekket ble jo komplett når onkelen hans kjøpte nye nike sneackers i størelse 19. Så nå er American football league outfitet klart, han vokser jo i rekord fart så dette passer vel om et par uker. Bruker 56/62 nå så da er det ikke lenge igjen til jeg kan putte på han alle fine klærn jeg har kjøpt til han i 68. Etter 68 størrelsen har jeg ikke så mye, kjenner jeg begynner å få litt panikk siden jeg har hatt 9 måneder mens jeg var gravid å plukke ut alt jeg synes er fint, men nå har jeg jo ikke så lang tid, må liksom kjøpe det butikkene har der å da i størrelsen han trenger :( alt kler den smukke uansett, bare mamman som er kresen på hva mini skal hapå seg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)