lørdag 22. mars 2014

Finaleplass i NIB - soverom




Hei dere


Igår fikk jeg en hyggelig overaskelse, soverommet vårt har blitt valgt ut som
en av finalistene i norskeinteriorblogger sin soverom konkuranse den måneden her.
det hadde jeg aldri trodd blandt så mange fine soverom, men utrolig gøy og
om dere leter etter soveromsinspirasjon kan dere finne mye blandt alle
som deltok HER. Jeg har forelsket meg helt i mrsHardy sitt i den nydeligste rosa
fargen. Så om det blir ny säng er det vel en god unnskyldning for å fornye litt
med mer fagrer :)




Ha en superfin lørdag, her skal jeg ta med eldstemann på Poppeloppe teater
sammen med mormor, så skal jeg ut å feire bursdagsbarn senere ikveld :)








12 kommentarer:

  1. Gratulerer!!
    Så lekkert hos dere:)
    Nydelige farger ♥

    Lykke til, og god lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Har en Drøm, du er så søt og snill :)

      Slett
  2. Så nydelig! Du er så flink med detaljer Katrine :) Stå på, fortsett å inspirere (Y)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal prøve å fortsette å inspirere, tror huset aldri blir helt ferdig for jeg få stadig nye planer om hav jeg vil gjøre :)

      Slett
  3. For en fantstisk stemning du har på soverommet, så lekre detaljer -har stemt på deg :) lykke til i konkurransen !

    heia heia Katrines Ting

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det :D strålende fornøyd med andreplass :)

      Slett
  4. Utrolig fint rom, du virker som en skikkelig kreativ dame :) Kan jeg få lov å spørre om den hylla, har du laget den selv? Er det lys som er inni? :) Har aldri vært innom bloggen din før, men måtte lese litt bakover, likte veldig godt det innlegget om gravemaskin -bursdagen, skikkelig kult! Det hadde nok blitt poppis her i huset også, så kanskje jeg må herme litt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig komentar, og beklager sent svar <3 Hylla er ifra bloomingville og kan kjøpes hos keiserensnye her

      http://www.keiserensnye.no/search_result?search_in_description=1&keywords=bloomingville&x=-1143&y=-17

      -og det er bare å "herme" eller jeg liker å kalle det: la seg inspirere, om du vil bruke invitasjoner/etikketer finner du link innlegget gravemaskinbursdag hvor du kan laste de ned gratis i pdf

      Slett
  5. Tusen takk for inspirasjon! :-) Veldig fint med lys inni hylla.

    SvarSlett
    Svar
    1. <3 takk for det, like lysan veldig godt her og :)

      Slett
  6. Manga is a little more fluid with terminology, and the otaku debaters are less likely to jump you for using the wrong terms, such as labeling a manwha (Korean manga-style comics) as manga. Just think of someone calling Planetary a superhero comic. Close, but. so far away. The proliferation of webcomics in the manga style (webmanga?) has eroded the line between the creator country of replica watches uk origin and the validity of their creative work as a manga, making the otaku community more open to non-Japanese manga, both online and on the replica handbags shelves and at conventions. However, both anime and manga are still looking for the right terminology, ones that don imply that Japanese media is than non-Japanese replica wathces products.

    SvarSlett
  7. Dette er en flott nettsted. Jeg bli utrolig imponert av å titte her =) Besøk siden min Har litt om pusse oppder

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)