tirsdag 11. februar 2014

Forandring fryder








God Tirsdag dere!! Her ble det litt forandringer på stuen før helga
tok frem litt jeg hadde fra før. Etter en nokså grå januar og vår vær
med 10 grader, ingen snø og mye sol fikk jeg litt vår-følelse enda vi er
bare i begynnelsen av februar. Så er det jo morsdag og valentine, så
rosa er vel fargen da. Ønsker meg uansett den rosa batikk puten fra
TineKhome, og noen fine nye glassvaser :) får bare håpe Kristian 
leser dette da -hint! -hint!









De sort store lystestakene fra jul/nyttår har blitt til glass igjen. Malte de med
SøstreneGrene akrylmaling og det er bare å smelte av igjen med varmt vann
når man blir lei, bare et tips ;)


Jeg var mobilfri hele søndagen og fikk faktisk tid til å lese blad!!
tror jeg skal bli mobilfri litt oftere, den tar for mye tid!


Har gjort en enkel DIY på dette mangotre-lysfatet fra kremmerhuset
(keiserens nye, unikehjem selger de også) les hvordan her



15 kommentarer:

  1. Kjempelekkert med rosa detaljer!:)
    veldig vårfølelese.. må inn med det rosa snart jeg også :))

    Ha en fin Onsdag!!
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja rosa gir vårstemning :) arti med forandring

      Slett
  2. Forandring fryder :) Det ble veldig fresht og fint :)

    SvarSlett
  3. Rosa er fint:)
    Herlig med litt vår nå altsp ♥
    Puten fra TineK er lekkersmekker:))

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, den batikk puten står høyt på ønskelista fra spring14 -men har ikke kommet enda!! men dagen den gjør det skal den bestilles ASAP ;)

      Slett
  4. Hvor er det rosa putetrekket med dusker fra? :-) I kollasjen, altså!
    God lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. den er faktisk fra princess <3 tror prisen var 149 eller 99 :)

      Slett
  5. Hei Kathrine!
    Herlig blogg og fantastisk stue! Kom tilfeldigvis over bloggen din før jul og forelsket meg heeelt i sofaen din etter det innlegget i romjula hvor du skrev at du kunne gjøre den om til en daybed!!! Wow! Det er jo drømmen! Men, jeg finner den ikke på bohus sine nettsider..(ikke prøvd butikk). Jeg vil gjerne se flere bilder av stua OG sofa - og gjerne som daybed! Den ser stor (bred) ut, så er usikker på om jeg har plass...men det MÅ jeg finne ut av. Klarer nesten ikke tenke på annet;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. det er furninova cartago, den finnes ikke i butikkene desverre men de har ofte paso double utstilt i stoffet "sofia stone" og det er samme stoffet som vi har, du må nok ringe en bohus eller stikke innom for å bestille den, jeg så på opsette på furninova sine hjemmesider og vi har en sjeselong 120x175, langsiden har dobbel seter med bordside + en enkel sete venstre armlen (denne kan vi ta av og feste sjeselongen til også og få hjørnesofa, evt skyve skjeselongen intil resten og få daybed til fimlkvelder (har gjort det ikveld) god helg

      Slett
  6. Hei! Vet dette er spurt om før, men kommer ikke på hvor jeg fant svaret.. Hvilket program bruker du når du lager plantegninger eller slik som invitasjonene til barnebursdagen og lignende? :-) Ha en fin dag! Mvh Benedicte :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker adobe illustrator/indesign eller photoshop om hverandre, det finnes også et program som het MY house som er veldig fint å bruke

      Slett
  7. Hei! Hvor er de store lyse stakene i glass fra? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er fra kremmerhuset, men ikke i butikk lengere ....kjøpte de super billig på kremmerhuset i bergen for 75 kr på salg

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)