fredag 4. oktober 2013

Jeg vant, jeg vant!!


...kan nesten ikke tro at det er sant, men jeg
vant på onsdag 5000 kr i klær hos Carpe Diem.
Trengte bare å like facebook siden deres og dele den.
Helt sykt! Jeg som nesten ikke har kjøpt klær
siden vi kjøpte huset siden alle pengene har
gått til oppussing, lånet og møbler osv.

Jeg som aldri vinner noe!

Så vant jeg akkurat det jeg trengte, nye fine klær!
Dro å valgte de ut igår, kjempe herlig genser fra frog box
med stjerner, god jakke-genser fra Gestuz, smykke, Pike

Da har jeg litt nye klær til vi skal til Island på firmatur neste helg :)

- smiler, utrolig takknemmelig for de fine tingene jeg fikk.
snille snille Carpediem som også har begynt med

-me like





5 kommentarer:

  1. Så gøy!! Gratulerer så mye, velfortjent :) Fantastisk lekkert var det du hadde funnet deg også :)

    SvarSlett
  2. E d nokken som fortjene d, så e d virkelig du :)

    SvarSlett
  3. E d nokken som fortjene d, så e d virkelig du :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)