torsdag 5. juli 2012

effektiv idag

av å til er det helt sykt hva man rekker på endag, spesielt jeg som er
så glad i utsette ting til i morgen. Har gjort skikkelig mannfolk arbeid,
henta henger (selv) kjørt den (helt selv) henta mye grus til oppkjørselen,
kjørt grusen tilbake og spadet den ut (helt selv, mens jeg hadde "this is a mans work")
baki hodet. Å nei da, ikke nok med det. Jeg måtte gjøre det to ganger, itilegg
til at jeg rakk å lunche med carina og Emil på bakeriet, plukke ut en utelampe
til verandaen. Etterfulgt av fire timer på jobb hvor jeg lagde utstilling,
kom hjem og der var listene på stua oppe (bare 10 mnd siden de skulle vært det)
vifta og strømmen på kjøkkenet fiksa, rydda hele soverommet og bretta alle klærne,
og ikke nok med det: jeg har også gitt gulvet i gangen et strøk maling.


H V O R F O R?


vi skal ta takst på leiligheta i morgen...

Kristian måtte nesten stoppe hånda mi ifra å male hagemøblene svart
midt på natta, og bra er det for jeg kjenner jeg er sliten... men veldig happy
idag var jo siste arbeidsdagen min før det er to uker ferie, jeg er nesten
glad for at han som skal ta prisvurdering kommer akkurat i morgen for
nå fikk vi faktisk gjort nesten alt vi skulle gjør, F Ø R ferien begynte
yeeey!! så da blir det skikkelig ferie kulern (minus at vi skal male huset)
vurderer nesten å ringe de to guttene som kom å spurte om jeg hadde
en jobb til de, fikk en søt lapp hvor det sto at de kunne Maleriere, bugge
plank og garden arbeid. Så kanskje jeg bare skal ringe de til å MALE huset.

-   F E R I E   -

...har igrunn null planer om hva vi skal, men fredag blir det trondheimstur og
lørdag blir det sommerfest på bolsøya. Planen er en tur til hunderfossen og
kanskje forhåpentligvis en syden tur..? blir sikkert ikke før august, men så
lenge jeg vet jeg får en tur er det helt greit.



Nå gleder jeg meg bare til Trondheim. Hemnes skapene fra IKEA som
jeg har ønsket meg i ett år skal endelig bli mine!! - og hipphurra de er på
tilbud i hele sommer :D nikker, nikker, så happy! 
 - snakk om overskudd av energi!

2 kommentarer:

  1. jeg lurer så fælt på hvor folk kjøper sånne lyslenker med papirlykter som du har bilde av der? det er så koselig:))

    SvarSlett
    Svar
    1. disse på bildet er fra ikea, men de går på solceller....


      men slike som går på strøm og henger bortover på en snor har de hos åhlens, der jeg skal kjøpe de :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)