onsdag 27. juni 2012

Rydde, rydde, rydde

Det er liksom sommerens prosjekt, rydde alle skap alle
boder og kaste en hel del unødvendig skapfyll. Har det
igrunn rent over ganske organisert, men siste to
månedene har jo alt som heter husarbeid blitt
satt på vent. Har bare fyllt på oppå og stappa inni, yes.
Tilogmed Kristian har bemerket seg hvor fullt det er,
overalt!! (godt å høre at all den ryddinga ellers
faktisk blir satt litt pris på). Igår tok jeg rommet til Emil
og det digre garderobeskapet der som var proppfullt, men
bare ved å rydde ble det halvfullt med mye plass til å bare
ha plass, men kasta litt som jeg ikke ser vitsen i å ta
vare på når det aldri har vært brukt eller kommer til
å brukes.. Vel idag begynner jeg på mitt klesskap og
kaster.. utrolig mye klær som ikke blir brukt og som ikke
kommer til å brukes, best å få det bort slik at jeg har plass
til å kjøpe flere fininger:)

Elsker rød skjørtet fra Whitney port og om en uke blir
det tromdheimdtur for å hente skoleoppgaver og
shopping .++ cornelias hus :)





3 kommentarer:

  1. Godt å få rydda litt, :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin blogg;) jeg lurer på hvor du har kjøpt de krittkassene? Er det en av kremmerhusets skatter?;)

    SvarSlett
    Svar
    1. fra kremmerhuset ja, men har sett lignende på nille også :)!!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)