lørdag 2. juni 2012

man skal ikke gå i kakeboksen

man må ikke gå i kakeboksen, så derfor er det lurt å bare ikke ha en,
hehe :)!! ..men bokser til alt man trenger for å lage kake, ja takk!

skal bake en stor god kake bare til megselv imorgen, ekstra morsomt
når jeg har fått så fine bokser, kjøpte de som premie til meg selv
på fredag, noe må man unne seg når man har jobbet 24/7 med skole....

...så nå blir det feiring i morgen, etter en intens uke ble endelig mappe
2012 levert på skolen, når gjenstår bare Eksamens oppgaven som
lyder som "det beste/fineste/morsomste jeg vet"

blogging kanskje?

case er å lage Emballasje for det beste/morsomste/fineste jeg vet,
sammen med et tileggsellement som skal ha mellom 500 - 1000 ord


og jo det har samlet seg opp litt bloggkløe!! så be prepared!

8 kommentarer:

  1. Så kule bokser! Og bra jobbings med skolen - klapp på skulderen!

    Ha en deilig lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bokser, liker dem utrolig godt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. når eksamen er levert skal jeg koste på meg "begermålet" og "cake decorator set"

      Slett
  3. Så fine bokser!! Jeg vil også ha!! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i disse?

    SvarSlett
  4. kjøpt på Traktøren i Trondheim på byhaven, de har åpnet ny butikk med bare kakeutstyr så det var på den jeg fant de :) 199 for boks settet og 119 for sugar shakern :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)