lørdag 5. mai 2012

Pizzasnurrer, kan du spise det da?


Min sterke lille supermann har blitt syk. En dag måtte jo det også skje,
men siden han bare har hatt feber et par ganger så har jeg vel
bare puttet han i "gutten som aldri blir syk boksen" og håpt at jeg
aldri trengte å ta han ut igjen. Vel lekse lært. Når boksen først åpnes
kommer det mye på én gang!!

..etter to dager med feber over 40, røde prikker på hele kroppen,
hikking, og skjelving måtte jeg bare innse at han faktisk var veldig syk
og at dette ikke kom til å gå over av seg selv. Så da dro vi en tur
til doktoren bare for å sjekke at alt var normalt. Lett øreverk, 4 jeksler
på vei opp + 2 hjørnetenner, høy feber og virus utslett på huden var diagnose.
Itillegg nevnte jeg jo at jeg trodde han hadde svelgt en øredobb for
tre dager siden så vi ble sendt rett på røntgen på sykehuset
hvor de ikke fant en øredobb men en anen unormal gjenstand?

(første jeg tenkte var jo slik røntgen bilde hvor man ser nøkler, kniv og kjetting. hehe...)

Men nei, det viste seg å være en litt større gråstein så derfor ble
sendt på kirurgisk poliklinikk.. Slapp heldigvis noe oprasjon, men skulle
reise hjem å la naturen å sin gang å gi han masse mat.

lettere sagt enn gjort... les: Feber, Jeksler, Øreverk

...ikke engang nybakte pizzasnurrer var en hit,
enda han var veldig ivrig på å hjelpe til fallt det ikke i smak.

**til dere som har sendt meg mail, skal prøve å svare iløpet av imorgen, har vært litt opptatt om dere skjønner... :)


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)