lørdag 28. april 2012

Nytt i guttegarderoben


Emil fikk pakke i posen fra nissen (mamman) i går, åsså midt i april? Harru Hørt! Jeg har vel nevnt tidligere at jeg er litt svak for miniAture klær og når den klassiske Vito jakken kommer i ny versjon "wai" så var den bare tre klikk unna

-> add to basket 
-> log in
-> check out. 
...Fader!

Den er jo altfor dyr, spesielt når vi har en fra før. Kan nevnes at jeg ikke kjøper så dyre vår jakker til meg selv. Men jeg smelta, og da måtte jeg(?) bare ha den. Den er så søt, og Emil blir bare søtere i den. Den hetta der,
gud jeg gleder meg til å se han gå rundt i den
- hvis han noensinne begynner å gå da vel å merke...




.....dolla han jo litt opp med den jakka her, plasserte han pent og pyntelig på puffen i gangen for å ta et
 bilde av han... Lettere sagt en gjort... Han her skal ikke sitte stille nei, ialfall ikke mer en den brøkdelen av et sekund det tar å ta et bilde med speilrefleks. Han er veldig fascinert av Tika så jeg tenkte hun kunne få han til å sitte stille toppen to sekund, men nei da var det sisten igjen med Tika i spissen. Yndlingsleken deres etter kaste-hente ball. Emil har så stor glede av å ha Tika her, cirkus fra morgen til kveld.

....Her om morgenen lå jeg og halvsov i senga, Emil hadde klatret ut å ståttopp selv, våkner av knuselyder i gangen og jeg spretter opp. Der står han med ene fine telys staken i ene hånda oppe på puffen der, den andre knust på gulvet. Der ser han på meg å sier "oisann mamma" Slipper beviset han har i hånden(knuser..)  å peker på Tika, etterfulgt av "det TiKKA, bvimbvim," rister på hodet. Klatrer fort ned å gjemmer seg.
Klarte ikke å bli sint engang jeg.
Prøvde han akkurat å legge skylda på hunden her?
*ler*
vi bestillte den herifra,
har den i 86 og den er romslig/litt stor til Emil som nå er akkurat 9 kg og 84 cm



6 kommentarer:

  1. Så fin jakke :-) Og fin gutt også da, selvsagt ;-) Måtte le av innlegget under her, hvor han la skylden på bikkja - ser for meg at det kan bli en lignende fordeling her i heimen.... Bare at kanskje bikkja legger skylda på ungen?

    Ha en herlig lørdag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, ja kan hende det :) kanksje jeg skal velge å tro på han ;)

      Slett
  2. Synes den jakken der er så FIN! Bare synd den er så dyr.. :/ Masse fine klær fra miniAture ja! JEG VIL VÆRE RIK ... :p

    SvarSlett
  3. Så nydelig innlegg Katrine :)
    Skjønner godt at du liker jakken - den er supersøt! Og på en skjønn gutt som Emil blir det full klaff :) :)

    Wibeche :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)