torsdag 15. mars 2012

I dette øyenblikk...

Emil sover, jeg har svifta over leiligheten og endelig sitter jeg å nyter en dobbel caffe mocca, min favoritt. Har endelig fått bestillt kapsler til vår Nespresso  Pixie maskin vi fikk til jul. Må si jeg er strålende fornøyd med min Pixie, så enkel å bruke og så lekker på kjøkkenbenken. Eneste minuset er jo at kapselene må bestilles på nett, gjør de så tungvindt når man først er tom.

Det er så godt når lillegutt tar sin formiddagsblund, det har blitt mine hellige timer på dagen. Emil har alltid vært flink til å dubbe, men dubbene har vært mange og korte. Nå legger jeg han i tolv tiden og han kan lett sove til klokken 3. Det er nesten helt utrolig hvor flink han har blitt. Jeg nyter den tiden til å ikke gjøre noe igrunn, bare bruke hvert sekund med stillhet til å slappe av.
Idag har jeg brukt fritimene til å se på bilder og drikke kaffe. Det er ofte jeg tar bilder her i leiligheten og ser lettere hva som mangler eller hvordan ting lettere kan plasseres. Her er det nå veldig grått/hvitt/svart/lin = nøytralt. Trenger definitivt litt mer farge her i Pebakken. I puffen i gangen skal jeg ha en sennepsgul pute og i stua skal jeg bytte ut litt mot mere turkise toner og mønster. Blir godt med litt nye farger nå som våren og sommeren kommer.



så da får putejakten begynne, den kommer vel til å starte på kremmerhuset og ende opp på Interia :)

14 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig godt igjen i duppinga;)
    Nå som jeg har begynt og jobbe igjen (turnus), så er det de dagene hvor jeg slutter før mann og barn kommer hjem, som har blitt min fritid - hvor jeg kan være bare meg:)
    Ha en fin dupp-tid videre, og god dag:)
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk :) ja jeg og jobber jo stortsett kveld enten med skole eller på kremmerhuset så dubben er jo "kvelden" min

      godt er det :)

      Slett
  2. Det er deilig med slike stunder for seg selv, der en kan nyte en kaffetår (eller te her i gården), mens man tenker over livets underfundigheter - deriblant hvilke puter man skal skaffe for å sprite opp fargetilværelsen hjemme ;-) Jeg har ikke hørt om Interia før, men vet at du garantert finner noe kult på Kremmerhuset, my favourite, - det vel vel du også siden du jobber der :p) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. der er veldig godt med slike stunder, enda de ikke kommer så ofte er det godt når de er her :)

      Slett
  3. Herlig med coffeebreaks:)
    Så flotte bilder!!
    Fint i sofa'n din syns jeg, men fresher alltid opp med litt farger på våren:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, må ha litt farger nå :) og litt nytt er alltid gøy :)!!

      Slett
  4. Nydelige bilder :)

    ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

    SvarSlett
    Svar
    1. "ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!"

      liker :)!!

      Slett
  5. Nå fikk jeg lyst på sjokolade milkshake

    SvarSlett
    Svar
    1. så bra, enda det er kkaffe mocca, men like godt :)!! :*

      Slett
  6. Tusen takk for at du heier på bidraget mitt. Blir så glad:)
    Nydelige bilder! og du har en nydelig blogg!
    Vi storkoste oss på bloggtreff i kveld. Har ennå ikke landet helt :) Men må nok snart krype i seng :)
    Ønsker deg en god dag i morgen
    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. ååå hørtes kjekt ut på bloggtreff :) skjønne man trenger litt nettsurfing etter en slik kveld, kos deg så masse i helgen og HEIA HEIA!

      Slett
  7. Flott blogg du har og flotte bilder

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)