torsdag 9. februar 2012

black




Hej bloggen! Vært litt stille her i det siste.. er ikke meningen, men det tar litt tid å hente inn kroppen og komme inn i nye rutiner for liten og stor. Travelt, ja. Det kan det vel kalles denne tiden. Enda jeg igrunn bruker mest tid på å ligge på sofaen og tenke på alt annet som burde vært gjort av prosjekter, skolearbeid og skrekk og gru Husarbeid!

Så er også ønskelisten min lang.. Neste fredag har vi innlevering av semesterets første prosjekt og da gjør jeg som jeg alltid har gjort, tar en tur innom en av Trondheims mange flotte interiør butikker og kjøper akkurat det jeg vil i premie til meg selv. Er jo morsdag og valentinesday også, kanskje den ønskelisten kortes ned ytterlige. Her er noen godtebiter ifra hviit.no (KRISTIAN LES DETTE)


2 kommentarer:

  1. Fabelaktige ting som kan finast på hviit altså.

    Ha ein strålande kveld:)

    SvarSlett
  2. Det har de, en av mine favoritt nettbutikker :) har bestillt meg mugtails nå, de er så søte :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)