tirsdag 14. august 2012

Vi utsetter barnehagestart litt til

...pakker kofferten og reiser til tyrkia i to uker på torsdag :) en veldig etterlengtet tur, 
vi har jo ikke vært på skikkelig ferie enda i år,og vi bestemte oss ikke for å dra før et
par uker siden. Litt sånn på sparket.. Bestillte ikke før sist fredag noe jeg synes
er helt topp fordi da slipper jeg å teller uker og dager slik som sist. Det har
ikke helt gått opp for meg at vi reiser om to dager, men idag våknet jeg å
tenkte OH LORD vi reiser om to dager!!! Pakke pakke pakke

Skal prøve å ha i bakhodet at alt jeg trenger er en bikini, en shorts,
 en topp og en kjole + en bok, så jeg ikke tar med hele garderoben
...for jeg bruker som regel bare halvparten.

I går var jeg og Emil i byen for å kjøpe inn litt ting til han, må si det lønner
seg å reise i august for da er alle badeleker og solkrem på halvpris i butikkene. 
Så vi har kjøpt tre sett med armringer, badering, badeball, såpebobler, mini vifte
(bla bla bla, denne lista goes on and on, så jeg stopper her)

2 kommentarer:

  1. GOD TUR! Jeg er SÅ misunnelig :)

    Bloggklem

    SvarSlett
  2. Akkurat kommet hjem fra to uker i Tyrkia. Der var det virkelig varmt og godt ja med 40 grader i skyggen :) Mye som skal pakkes og ordnes før tur, men det er jo så verdt det :) Kos dere så mye på tur.
    P.S: De selger masse masse kule trunki på flyplassen i Antalya ;)

    klem Jane

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)