søndag 24. juni 2012

Sankt Hans




Nå har vi kommet hjem fra en fin fin sankt Hans feiring med mia familia,
vi har vært på hytta til min Mormor og Morfar, men nesten hele pappa
min sin familie bruker å komme og feire sammen med oss hvert år.
Da er vi så heldige å få være sammen med Elida, stor pluss for Emil det.

Emil: Heiaeia Elelila
Elida: Neeee, ELIDA!!
så søte to <3

som foresten er superlette å lage, og supergode,
 ...skulle nesten ikke trodd det selv,men jeg har prøvd :)
så vi spiste masse god mat, baktpotet, biff, sommersalat, bbq saus, maiskolber mmm...
...kjenner magen skulle ønske den spiste litt mer, enda jeg var stappmett..
etterfulgt av verdensbeste Pavlova kake


mmm - m - mmm



V I L   H A   M E R ! !
...og gjerne flere slike finværsdager sammen med familien, er jo så koselig!!
Vi hadde dart turnering, vassa i vannkanten, plukka litt blomster, gått en liten
tur og slappa max av. Eneste som mangla var det årlige rebus løpet, rett å 
slett fordi det var for godt å slappe av så ingen orka og organisere det ^^
slik det skal være det :P



-tusen takk for en fin fin dag







1 kommentar:

  1. Så ut som dere hadde en kjempe fin st.hans feiring :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)