mandag 24. oktober 2011






Nå begynner ialfall putene å falle på plass. Har sett meg ut to ifra Home&Cottage, den ene i rustne metall plajetter og en veldtig grovstrikket en. ...For å ikke snakke om en utrolig nydelig foto-pute av et reinsdyr, som er utsolgt samtlige plasser. Vurderer nesten å ta saken i egne hende å betille photoprint og sy selv. Får se. Ble jo så inspirert i helga på trondheimstur, så ideene og små prosjektene står i kø i hodet mitt. Tror denne uken blir enda enn DIY uke :)


...men brikkene på stua er ikke helt på plass, fant selvfølgelig to speil jeg skal ha bak den lengste sofa ryggen, men desverre var de utsolgt... så da blir det en trondheim tur til før jul igjen.. Samt familie portrettet. Gardiner og 2 skjellamper over spisestua, fine kuskinnteppet under sofabordet som kommer neste uke. Ja nå er ikke lista så "lang" lengere har på en måte bestemt meg, er bare å få tingene inn i hus og dit de skal, helst før jeg skal pynte til Jul <3


se dette lekre kuskinn teppet som er sølvplettet, det er snart på vei inni min stue,


.... 4 mnd leveringstid .... sukkh

men den som venter på noe FINT venter ikke forgjeves <3


Stuebordet skal komme neste uke, hihihi!


Skal ha 2 stk skjell lysekroner over spisestua


Jeg skal også ha 2 stykk Sogne speil over langsiden av sofaen




4 kommentarer:

  1. Så fine puter! Elsker fargene :-) Og så fint at jeg fant bloggen din, slik at jeg kan legge meg til som følger!

    Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  2. nydelig sofakrok du har!!

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Takk - gleder meg til speilene og bildene kommer opp nå slik at jeg får virkelig fin sofa krok :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)