fredag 12. august 2011

Endelig helg..


Da har enda ei innholdsrik uke gått, ialfall for Emil som har vært på kino, Akvarium i Ålesund og vært en liten tur i barnhagen idag. Tror jeg fortsatt har litt ammetåke for jeg klarer ikke huske hva vi gjorde på mandag eller i går, men det var sikkert noe spennende. Dagene glir jo i ett, rett og slett. Nå er det endelig fredagskveld og vi har egentig ikke gjort noe annet enn å sitte her i nordyen. Kjenner jeg begynner å bli litt rastløs, har lyst å komme meg hjem, lage mat fra mitt kjøleskap, hente ut klær fra et klesskap isteden for en bag, legge Emil i egen seng og ikke mellom oss og mest av alt savner jeg fredagskvelden. 

Fredagskvelden med god mat, en film og venner på besøk. Skal bli godt når det er ordnings i leiligheten og vi faktisk kan få besøk igjen isteden for å sitte alene her oppe i nordbyen uten noe å se på tv eller snakke om tilsutt. Det blir litt tomt eller stille. Vanskelig å forklare, men å bo her i tre uker, føles egentlig som å sette livet på vent. Venter på at leiligheten skal bli ferdig og vi kan komme oss hjem og leve litt. Kjenner jeg er rastløs i kroppen, har så lyst og bli ferdig, men midt oppi alt mister jeg litt motivasjonen, er vel sånn når man er halveis, for da vet man hvor mye som er igjen. Pluss at det er så vanskelig å sjonglere Emil, middag, venner, trening, aktiviteter + maling, bygging, flytting osv. Dagene er bare ikke lange nok. Blir fornøyd om vi får bygget opp den veggen iløpet av helgen, da begynner jeg ialfall å se lyset i andre siden av tunellen :)!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)