tirsdag 3. mai 2011

Drømmer meg bort

Nå er veranda byggingen endelig i gang, noe jeg har ønsket meg i snart tre år! og gjett om jeg har hatt masse tid til å dagdrømme om hagemøbler, grill, parasoller, blomster osv - og nå skal det endelig bli! Har så lyst på daybed som over fra living - men den koster 27.000... men kanskje jeg finner noe billigere, kan jo lage min egen kose krok også, eller kjøpe modul sett :) mulighetene er mange men nå skal det bli snart!!! hihi! Snart ny stue, nytt soverom, og nytt babyrom :D her har jeg funnet llitt inspirasjonbilder til Idé boka mi- ja jeg har en ide bok med interiør bilder som snart er proppfull! Gleder meg masse til å pusse opp nå!

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)