fredag 8. april 2011

Fikset "smykkeskap"

Ja i kveld har jeg fått gjort to ting, brukt min kreative side og fått ryddet gjennom en stor smykkefloke. Jo jeg har slike smykkestativ, men smykkene blir bare en stor klumpfloke uansett... Så var jeg med Karoline i helga og hun hadde brukt slik filt til å henge opp øredobbene sine på, da ble jeg litt inspirert.

For noen uker siden kjøpte jeg "barne tegning rammen" fra Perfect home, - som jeg faktisk hadde tenkt å bruke til å ha tegningene til Emil i... men siden Emil ikke kan tegne nå, eller vil ikke gjøre dette på et par år hadde jeg ingenting å bruke rammen til. Helt til jeg kom på å lage smykkeskap ut av den. Den er jo ganske perfekt til det, siden man kan lukke opp rammen som et skap og lett ta inn og ut smykkene som henger inni. Rart ikke Perfect home har kommet på flere bruksområder til denne rammen å presentere i katalogen, for husker jeg riktig er den blitt presentert som "barne tegnings ramme" i mange år!

...når ideene bare strømmer på midt på natta kom jeg også på enda et nytt bruksområde til rammen på: Nemmelig scrapbooking bilder som man trenger litt dypere ramme til. Ja av og til kommer ideéne poppende opp i hodet mitt. Framgangsmåten til smykkeskapet er ganske enkel:

  • Klippe til en slik gummi/filt - 19 kr på hobbybutikker i hvit - står sammen med barne tingene.
  • 4 scrapbooking magneter som jeg festet i hvert hjørne av filten og bakerst i den dype rammen.
  • Pyntet i vei og festet smykker med nåler, øredobbene kan lett stikkes igjennom filt/gummien.


Inspirert av Karolines øredobber  - + -   Perfect Home rammen til 449,-
=
SMYKKESKAP

Har ingen plass å henge det opp, så det får stå på komoden til vi pusser opp
Sant - så sant - blandet inn litt scrapbooking i rammen
Kanten på rammen ser litt slitt ut - me like!
Har endel smykker å velge mellom for å si det sånn
Armbånd ifra jentetur til London - elsker det!
Slik ser det ut før jeg lukker rammen
"yours" er en del av et smykke jeg bar første året vi var sammen. Helt til jeg fikk det hjerte til høyre i hvitt gull og diamanter av han, det smykket har jeg brukt hver dag siden <3
Smykke jeg har fått av Kristian Julen 08 + øredobber ifra Pappa
"Forlovelsesringene"
Ble litt rot, men jeg fikk ialfall ryddet opp i gamle smykker 
Neste gang jeg skal på perfect home party skal jeg bestille minst 3 til av disse rammene :)
kanskje jeg får de sponset gratis igjennom all gratis reklamen jeg gjør for de på bloggen
-haha- I wish!

2 kommentarer:

  1. Smaaart!
    Ble jo skikkelig fint også;)

    God helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk Katrine! Der inspirerte du meg også. Har alltid hatt lyst på smykkeskap! :) Så flink du er! Klem maria

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)