tirsdag 8. mars 2011

Bare så det er sagt...


Pyntet litt ute, måtte prøve ut ny krukkene, itillegg til at jeg ikke har noen plass å ha den tavla inne så da ble det ut med den også:) Krukkene er fra ikea 10, 15, 20 kr, tavla fra Kremmerhuset til 99,-

Herlig å få noen farger utenfor, ska trille entur opp på plantasjen sammen med Tika og Emil i kveld å se om jeg finner noen påskeliljer til å ha oppi. Sto en stund å vurderte hva jeg skulle skirve på tavla, hadde tenkt å skrive Velkommen til oss og tegne mange blomster osv. Var morsomt å stå å skrive med kritt på tavle igjen, det som var forbudt å gjøre på skolen uten lov...nå kunne jeg tegne så mye jeg vill og ingen kunne stoppe meg! Ble et dikt til slutt. Bare så alle som kommer på besøk vet hvem som er søt  :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)