tirsdag 15. februar 2011

Jeg svever også på en rosa sky



Jeg har kjøpt meg en ny kjole fra Moods of Norway.
Dette var en love at first sight kjole, jeg så den,
jeg prøvde den, jeg kjøpte den! Den var bare perfekt!
Det er så herlig når sånt skjer, når jeg endelig
finner noe jeg bare MÅ ha (...det skjer jo foresten
litt ofte...) men jo, jeg fortjener det!

Tenker at barnedåpen til Emil er en perfekt anledning
til å bruke kjolen og i 90 årsdagen vi skal i neste helg

Faktisk så sitter jeg i kjolen nå, bare fordi at jeg måtte
prøve den igjen, så det finnes alltid perfekt anledning til
å ha på seg en perfekt kjole :)


* * * MORSDAG * * *


Jeg har hatt min første morsdag, dagen begynte slik som jeg hadde drømt
om, Kristian sto opp tidlig for å ta seg av Emil og lagde frokost til meg,
som jeg fikk servert på sengen sammen med blomster, kort og gave.
I sengen lå jeg å koste meg med en romantisk komedie, med Tika på
fanget og Emil i armkroken, imens Kristian vasket hele leiligheten....



Ja det hadde vært fantastisk om det hadde vært sant....


men så hadde jeg jo gledet meg til denne dagen lenge, fordi jeg skulle
prøve å bake en kake fr passion4baking, så jeg hadde jo gått til innkjøp
av ting jeg trengte, lest oppskriften opp og ned. Så når emil våknet i
9 tiden, ammet jeg han slik at han sov 4 timer til, så sto jeg opp å begynte
å bake kake til min Mamma, En bringebær krem kake som skal se ut som
en blomsterbukett. Ble veldig fornøyd jeg, kunne ikke hatt en bedre morsdag.


Syns det var morsomt å bruke en hel dag på kjøkkenet, og Kristian tok
seg faktisk av Emil når de våknet i 12 tiden, og jeg fikk roser og marsipan
kake som kanskje inneholder en diamantring, har ikke spist den opp enda,
ble litt mye kake i går, tror jeg uansett bare kan drømme om den ringen.

1 kommentar:

  1. Så fin kjole:) Og den kaka så bare himmelsk god ut:)
    Du er flink.

    Spennende med ring i kaka da;)

    W

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)