søndag 30. januar 2011

Catch a falling Star


...oi oi! en pakke til meg..?

*

fra megselv



...hmm, hva kan det være?


Catch a falling star ramme fra A star is born serien
til Riviera Maison, 480 kroner


*


Så den har jeg sotte å pyntet i dag siden den ene siden er en tavle hvor
jeg kan feste diverse med en nål, men er ikke helt fornøyd så kommer
nok til å forandre litt på den i morgen tror jeg... Uansett har den fått
hedersplassen på soverommet oppå komoden til Emil, syns den står
fint der og kan minne oss på hvor liten han var dagen han ble født.

...ikke det at han har blitt så stor enda da, men fint å ha til senere ;)


1 kommentar:

  1. Så fin ramme!
    Kjempelurt at det er slik man kan feste med nåler på den ene siden da - blir jo enda mer personlig♥

    Ønsker dere en fin Mandag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)