torsdag 16. desember 2010

JUL i stugo









Har endelig fått Barnevogna i hus!!!

Etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg til slutt for Brio Happy 2011 barnevogn, har
vel skrevet litt om den før men grunnen til at jeg valgte den er fordi den er mye mindre enn
de andre firehjuls vognene, bagen er nett og fin - i tillegg til at den har solskjerming i hetten
som er greit å ha så det blir litt lunere nå på vintern. Trille komforten tilsvarer Simo og den
vognen har litt morsomme praktiske funksjoner som jeg likte veldig godt ;)

Jeg bestillte bare bagen + understellet og det ble 4867,- så kan jeg etter bestille sitte
delen om jeg vil fortsette å bruke vognen til 1394,-, kommer til å se an om vi kommer
til å fortsette å bruke firhjulsvogn når gullet blir så stor, veldig greit egentlig :)


Vi kjøpte også VOKSI-urban dun pose med Knerten utenpå til 1998,-
Kristian elsket jo Knerten som liten, jeg har aldri lest de bøkene eller
sett filmen - men Kristian skal visst lese knerten for Emil har han sagt.
Synes det var litt morsomt med Knerten på posen enn at den var helt
svart - itilegg til at det var bonde pute og ikke den ur-harry pingvinen


Tika måtte jo prøvekjøre vogna, har bestilt Hundebur som kan plaseres
under vogna som Tika kan ha når hun skal bli med på lengere turer eller
inn i butikker, kan jo ikke både trille vogn å bære på Tika om vi skal ned
på Rema lengere - Jeg er en av de som ikke lar hunden stå utenfor butikken
å fryse og være stresset av alle som går forbi, tar henne alltid med inn :)

2 kommentarer:

  1. åå kom å pynt litt her å! fint det va! null julestemning her... Ooog heilt enig, angående hund og butikk, hvertfall ikke sa små, carlos har aaldri i løpet av sine 10 år stått utafor butikk, hvis nødvendig har i alltid hatt med me nokken som kan stå utafor med han mens i handle:) bra det ikke e bare i som tenke slik :p

    SvarSlett
  2. ja, har gjort det et par ganga om sommern med tika men når i har kommet ut har stått å sjelva sånn fordi det har kommet så mange forskjellig bort for å klappa ho og sånn at ho bli super stressa

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)