lørdag 2. oktober 2010

Da har jeg fått opp skoskapene i gangen


Hva har du ikke en kjæreste til sier jeg bare, her her
skoskapene jeg har ønsket meg fra Ikea lenge kommet.
Byttet selvfølgelig de kjedelige ikea knottene med noen
fine diamanter fra kremmerhuset da til 59,- stykket


Enda ens sjangse til å vise fine speilet mitt fra Riviera Maison!
vinduskarm på speil! me love!


Her er vegghyllene med pokalvase og hengeblomst, den
andre blomsten ser litt pjaskete ut fortiden, tror ikke
den overlever fram til jul, men denne blomstrer som bare:


Så var det vel på tide å printe ut de bildene jeg skal ha i
Cornelis rammen da :) kremt...litt flaut at det henger
utstilling bilder i det....


Tre mønsteret på speilet mitt!


kvist nøkkelring hengeren vår fra ting, fin til å henge
smykker og jakker på. Vurdere å kjøpe to til av en slik
eller er stumtjener til å henge opp ytterklær på


Så finner jeg ingen plass til å henge opp "le Chien" kroken
til halsbåndene og jakka til Tika, men det er ikke lett ...

2 kommentarer:

  1. Fin gang!
    Speilet var veeldig fint :)
    Ønsker deg ei fin helg!
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Så fin gangen din er!

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)