mandag 27. september 2010

Snart ferdig på hytta


Så i helga har vi vært på hytta, jeg har egentlig ikke gjort
noe siden jeg skal "ta det med ro". Har sotte å jobbet litt
med skole. Kristian hadde prosjekt: hems! i helga og over
ser dere hemsen før, under underveis og etter:


ja her skal vi sove godt, tenkte å finne et par fine hytte
sengesett så ska vi kjøpe ny madrass og så må jeg ha litt
pynt...slik ser den ut nå etter helga:

Flinke shæreshtn min!


Så hev vi gamle madrassene og teppene på bålet, her er
Viggo i full gang med å dynke de i bensin:


Så er det like før spisestua er ferdig og, mangler bare ei
planke i taket, vaske, og lakke gulvet! bliir dugnadsfest
den 23 oktober, så alt må være ferdig til da, slik ser det
ut nå:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)