onsdag 22. september 2010

Ny bilen





Her er den nye "familie" bilen vår, en Scoda Octavia.
Turbo Disel, kjennes ut som du flyter på veien, men jo
den er utrolig god å kjøre, jeg har ikke kvelt den en
eneste gang enda! Lakken er Candy White, var visst
en fin lakk mente Kristian, vi får skilt på den allerede
imorgen, bestilte den i dag... det gikk fort!


Har god plass til Quinny Speedi vogna her ja:


Så synes jeg dashbordet var ganske fint med hvite og røde
lys istede for oransje eller blått


Så kommer bilen med Iso fix til barneseter og er en veldig
barnesikker bil, skoda satser på småbarnsforeldre vettu,
så her skal lille Emil sitte i maxi cosi bilsete sitt:



så var jeg innom nav igjen i dag, ble ikke så masse klokere,
men har lyst til å fylle ut alt rett når jeg først gjør det..er
jo lang nok behandlingstid allerede så å få ting i retur betyr
enda lengere tid, men jeg får jo heldigvis det jeg har krav på


Så for jeg innom Inspirerende hobby (ja jeg som skal ta det
med ro..) å kjøpte mer av samme serien som i forigårs,
den er så fin! nå blir albumet til lillegullet flott flott!
12 dager igjen til 3D ultralyd!


Kjøpte nytt bånd til Tika, tenkt i evigheter at hun må ha
nytt fordi det hun har nå er så oppskrapet og slitt...
Så måtte jeg teste ABC klistermerkene på det


Så var det på tide med en pelsklipp, for nå når høst ruske
været har kommet og pelsen er så lang at den slepes
bortover bakken som en mopp, blir ikke akkurat gulvet
inne super rent + at det var endel floker i pelsen. I går
fant jeg en baby snegle i den!!! æsj! Tika er jo skeptisk
til sakser og det er protester helt til hun skjønner at
det er jeg som er SJEFEN!


Så fornøyd! nydusja og nyklipt, fineste vovven i heile verden!


2 kommentarer:

  1. kjempebra bil! I og R har samme, bare svart. Og ja, fantastisk med stor plass i bagasjerommet ja? treng ikke stasjonsvogn med en slik bil! :p

    SvarSlett
  2. nei, kristian sa at bagasje rommet bare e 20 l mindre enn på stasjonsvogna :) det e jo ingenting i forskjell

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)