onsdag 25. august 2010

Tror lillegullet ligger å hikker


Så der inne ligger han akkurat nå og hikker tror jeg :)
Trodde først at han sparket, men sparkene kom jo
hvert tredje/fjerde sekund i litt over to minutt så da
måtte jeg jo google litt som vanlig. Tror det er hikking,
noe så søtt! Er så glad for at jeg kjenner så mye innenfra.

Jordmoren komenterte på ultralyden at hun skjønte
hvorfor jeg hadde kjent så mye, fordi enda lillegull
var litt lengere og tynnere enn normalen så det ut
som han hadde sterke bein :) gutten min!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt =) den hikkingen känns ganska speciell ja, tänk att de ligger där inne och hickar för fullt. Kos er masse, kram.

    SvarSlett
  2. Damat Financial Corporation, Inc.
     
    Vi er Private International Money Långivere. Vi tilbyr ulike lån til en svært lav rente på tre prosent per år. Våre midler er rent opptjent fra private og bedriftens investeringsporteføljer under vår

    Direkte jurisdiksjon.
     
    VI TILBYR FØLGENDE LÅN UTEN COLLATERAL TIL 3% RENTE
    * Personlige lån * Forretningslån * Investeringslån * Billån
    * Studentlån * Gårdlån * Huslån
     
    Hvis du er interessert i vårt tilbud, vennligst oppgi følgende informasjon til ledelsen via e-post: collinsjames420@hotmail.com
     
    * Navn:
    * Land:
    * Telefon:
    * Beløp som trengs:
    * Lånetid:
    * Kjønn:
    *Sivilstatus:

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)