søndag 29. august 2010

Ny sofa på gang

Endelig! Vel nye sofabordet kom på lørdag og siden både Kristian
og jeg er lei av sofaen vi har. Det er ingenting galt med den, bortsett
fra at den ikke er super god å sitte i, må støvsuges for synlige Tika
hår anenhver dag og at den er hakke for liten med engang vi får
besøk av mer enn en person. Den er jo bare 2 år gammel, og den
var jo ikke den billigste når vi kjøpte den heller, men mormor og
morfar kan få den på hagestua de har pusset opp til vi kanskje
trenger den når vi har fått bygd drømme huset

Vel jeg sa til Kristian at skal vi ha ny sofa bryr jeg meg ikke om
hva den koster så lenge jeg får den akkurat slik som jeg vil. Den
vi falt for er modul sofa fra hjellegjerde og med stoffet jeg ville
ha på deluxe microfiber ble den 53 000.- omg! Men det var ekstra
mykt mikrofiber og ti år garanti, og veldig fin Grå farge.... forsvare
kjøpet her liksom, kjenner jeg får litt stikk i magen! Fy så dyrt!
Den ser nesten ut som den over bare med bredere seter og andre
hjørner, håper ikke leveringstiden er for lang for jeg vil ha den
NÅ!!!!!

1 kommentar:

  1. Oooo!
    lekker sofa bb! i e en stor tilhenger av å bruke penga på det man virkelig vil ha.

    e du i TRD for tida? vi må treffes så i får høre kordan det går :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)