fredag 11. juni 2010

Så dette hadde dere ikke trodd!


Så ja dere ser vel hva dette er å hva som står, selv om det
står oppned når jeg ser litt nærmere. Ja jeg er Gravid og
terminen er: wait for it... wait for it..

NYTTÅRSAFTEN!!!!!

Alle sier at de tror det blir jente, men jeg sier gutt så da får
vi se hva det er, ligger foresten tvillinger i familien...det
hadde vært "morsomt". Kristian gleder seg kjempemasse
og Tika får bare lære seg å leve med delt oppmerksomhet.

hmmmm. er i uke 12 og da

Beveger fosteret seg mye, vifter med fingre og tær selv
om du ikke kan merke det. Det kan åpne å lukke munnen
og drikker fostervann. Har begynt å gjøre pustebevegelser.

Tenk på det dere :)
hihi



5 kommentarer:

  1. Gratulere så masse! Går i møte mot en kjempe spennende tid. Kjenner jeg savner sparkene i magen som du snart blir å få kjenne. Herlig.
    Ha en vidre fin fredag & ei herlig helg.

    SvarSlett
  2. Line Monsås Espeland14. juni 2010 kl. 19:12

    Gratulerer Katrine! Så ko! :D

    SvarSlett
  3. Line Monsås Espeland14. juni 2010 kl. 19:12

    Gratulerer Katrine! Så koselig! :D

    SvarSlett
  4. å hærregud dette er så utrooolig koselig <3 har sjekka bloggen din dag ut å dag inn for å se etter dette innlegget, wiiii!! Gratulerer igjen søta, gleder meg til å se deg med mage til høsten nå!

    SvarSlett
  5. Åh så spännande, gratulerar! Hoppas du lägger ut lite nyheter om hur det går =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)