fredag 9. april 2010

En kjempegod baguette!




Som jeg har spist til lunsj idag, har vært veldig effektiv
idag med skolearbeid så jeg har helt glemt å spise frokost
men ett cola glass ble det jo i morges. Vel jeg fikk lyst
på noe skikkelig godt når magen begynte å romle idag.

her er side 2 i vespa brosjyren, brukt 5 timer..og nå har
jeg bare 10 sider igjen...jesus!

Oppskrift til bagutten:
(1 baguette)

1. sett på stekeovnen og putt inn i 1 baguett

2. Strimle opp en halv kyllingfilett og stek den med
litt salt og pepper, la den hvile i 5 minutter

3. Lag karridressing! (1ss rømme, 2 ss majones,
rasp 1/4 av et eple, 1 ts karri, +litt salt, litt pepper
og litt sukker, smak til)

4. Kutt opp 3 skiver agurk, litt rødløk, 3 tynne epleskiver
+ salat!

Så tar du baguetten ut av ovnen og dandere den til

bon bon!!


jeg laget jo litt flere når jeg først holdpå, 55kg here I come

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)